I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 16, 2009

Terkini - Pembelian Pemain Pertahanan

15 Febuari - Satu kebanggaan buat Team Futsal Twintech apabila berjaya membida seterusnya berjaya memiliki pemain pertahanan baru. Pemilikan baru ini dijangka akan menguatkan barisan pertahanan team iu.






Aminnudin Mohd (gambar) a.k.a. merupakan pemain kampung yang berjaya menongkah arus pemain kampungnya apabila berjaya dalam saringan pemain yang diadakan baru-baru ini. Beliau yang dipilih atas kapasiti kebolehannya menekel p**d*n-p**d*n yang ada di Jalan Hamzah. Kebolehan beliau dalam bidang ini, memang tidak dapat dinafikan lagi. Pemilihan beliau ini turut mengundang kebanggaan ketua kampung beliau di Salor.



Buletin Terbaik difahamkan satu kenduri besar-besaran akan diadakan sebagai penghargaan menaikkan nama kampung kelahiran beliau. Beliau, yang dihubungi baru-baru ini (nombor telefon beliau banyak terdapat di tandas awam Kota Bharu) berkata, penampilan sulung beliau pada 12hb Febuari lalu banyak menyelamatkan keadaan juga pertahanan fusal Twintech (erm, cam riak je beliau ni)
Buletin Terbaik juga Kelab Penyokong Futsal Twintech berharap penampilan kedua beliau minggu ini akan menaikkan nama Twintech dalam senarai kesebelasan utama kelab ternama futsal Malaysia.

No comments:

Post a Comment