I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 13, 2009

Buletin Terbaik- Satu Pencapaian!!!

Salam Perkenalan buat semua.

Alhamdullillah, dengan izin ALLAH juga insiatif penggerak sukan Twintech KB, Buletin Terbaik akan diterbitkan secara maya juga akan diedar kepada warga Twintech sebagai wadah penyampaian isu-isu sukan semasa; dalam dan juga diluar lingkaran Twintech Kota Bharu.

Buletin Terbaik ini hasil cetusan idea Muhamad Ihsani, selaku penggerak utama Kelab Futsal yang dinaungi Encik Zailey dan juga Cik Aidil Yana. Manakala, unit berita pula akan dikawalselia oleh Shahzul Izzil Sham Al-Rashid.

Buletin Terbaik adalah satu medium yang digunakan unutk meningkatkan prestasi sukan melalui pelbagai cerita yang divariasikan mengikut imaginasi sidang pengarang. Disamping itu, Buletin Terbaik akan mengupas isu-isu sukan dari perspektif yang bebas tanpa dipengaruhi mana-mana elemen mahupun "kuasa luar".

Seiring dengan itu, jika tiada aral melintang Buletin Terbaik akan diedar kepada warga Twintech secara bulanan bermula Febuari ini. Manakala, blog Buletin Terbaik akan dikemaskini mengikut peristiwa semasa sukan Twintech.

Terakhirnya, sidang Buletin Terbaik menerima sebarang kritikan, cadangan, idea juga tulisan warga Twintech untuk kita sama-sama bergerak dibawah unit sukan. Sebarang pertanyaan boleh diaju terus kepada Muhamad Ihsani, selaku penggerak unit sukan dan juga unit berita sukan Twintech.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment