I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 14, 2009

Futsal- Sukan Dari "Terbaik"

Sokonglah pasukan kita!!
Anggaplah anda berada dalam kalangan mereka ini!!!

Sukan Futsal merupakan asas kepada penubuhan Buletin Terbaik. Latihan pertama bermula awal Januari lalu, dibawah seliaan Saudara Muhammad Ihsani selaku jurulatih pasukan. Tidak keterlaluan jika dikatakan, aktiviti ini telah membawa satu pembaharuan kepada pembangunan aktiviti pelajar Twintech. Suka dikatakan, aktiviti ini mendapat sambutan baik dari kalangan pelajar lelaki dan juga perempuan.

Latihan futsal bermula setiap hari Jumaat, pukul 3 petang hingga 5 petang. Sesi ini perlu, perlu bagi menguji tahap kecergasan juga stamina pemain. Berdasarkan tinjauan Buletin Terbaik, hampir kesemua pemain telah menunjukkan komiten juga kerjasama yang tinggi. Komen Buletin Terbaik, hal ini boleh dijangka kerana kesungguhan juga kesungguhan jurulatih futsal( Muhammad Ihsani a.k.a. Abe Shah). Syabas dan tahniah!!!

Malah, beliau tidak teragak-agak untuk menyediakan pengangkutan untuk pemain khususnya perempuan juga bagi mereka yang tidak mempunyai pengangkutan sendiri!!!

Begitupun, Buletin Terbaik berharap akan ada penambahan juga kerjasama penuh semua pihak demi pembangunan sukan dalam kalangan pelajar Twintech khususnya supaya bakat-bakat terpendam warga Twintech dapat kita "letupkan"!!!


Tidak mustahil pasukan kitaakan berdiri seperti ini, jika usaha berterusan terus dilaksanakan!!!

Majulah sukan warga Twintech!!!

No comments:

Post a Comment